bke539 Amulet Św GANESZ Ganesh - Bóg Dobrego Początku CUDOWNE długie 4,5 cm Kolczyki Kryształ Górski - Odpromiennik Rak, Tarczyca Srebra SREBRO 925

  • Kod: bke539
  • Dostępność: Jest  (1 szt.)

  • Historia ceny
  • szt.
  • Cena katalogowa: 179,00 zł
  • Rabat: -17,90 zł
  • 161,10 zł

Wymiary :

  • próba 925
  • waga pary  : 6 gramów 
  • długość z biglami : 4.5 cm
  • szerokość : 1.5 cm
  • wielkość kamienia : średnica 0.5 cm
  • materiał : Srebro próby 925 + Kryształ Górski

Uwagi :

 

 

Śliczne długie lekkie kolczyki zdobione rzeźbionymi wizerunkiem

 

hinduskiego boga GANESZA ozdobione Kryształami Górskimi ! 

 

Pięknie wykonane z dbałością o detale, praktycznie każdy milimetr tych kolczyków 

 

jest pięknie zdobiony !!!

 

Kolczyki śliczne bardzo Oryginalne i bardzo wygodne , są długie a ważą tylko 3 gramy

na ucho wiec staną się szybko ukochanymi kolczykami , które zdobią i chronią jednocześnie.

 

Górna część kolczyków (nad Ganyszem) ozdobiona kryształem górskim .

Kamienie w przeświecającym kolorze, szlifowane gładziutko kaboszonowo.

Artystyczna kunsztowna praca artysty jubilera ! 

 

Będą pasowały na co dzień do pracy i na wieczorne wyjście jako intrygujący dodatek J

  

Są piękne, no i barrrrdzo egzotyczne.

 

Srebro 925, ocechowane.

 

GANESZ

Siedzący na swoim tronie jest przewodnikiem naszej karmy przez stwarzanie i usuwanie przeszkód
i trudności na naszej ścieżce życia.

Ganeśa zawsze jest przywoływany jako pierwszy przed rozpoczęciem każdego rytuału, przed podróżą, przed pracą — jest bogiem
dobrego początku, usuwa wszelkie przeszkody mogące pokrzyżować plany i przedsięwzięcia. Bardzo szanują go bankierzy i kupcy.

Uosabia mądrość i spryt życia codziennego, dawania sobie rady w drobnych sprawach, to on podsuwa tymczasowe, niebanalne,
czasem humorystyczne rozwiązania 
wskazuje drogę podróżnikomzawsze znajdując wyjście.

a jego szczurek-wierzchowiec Mushika- przeciska się przez każdą dziurę i szczelinę, — jest od „wiązania trampka gąsienicą,
kiedy nie ma sznurówek”, zresztą wiąże koniec z końcem i skleja beznadziejne sytuacje, zapewniając ludziom choć odrobinę sukcesu.
Bez jego błogosławieństwa nikt nie może dopiąć celu. Słoń potrafi przedzierać się przez dżunglę, więc

Jest bogiem obfitości, ale nie tyle materialnej (pieniędzmi sypie bogini Lakszmi), co sprawiającej elementarną frajdę,
na przykład dzieciom przynosi duże ilości słodyczy, frykasów i zabawek. Dba o to, by każdy miał drobne przyjemności.
Jest strażnikiem swastyki-symbolu szczęścia i pomyślności, a także świętej zgłoski OM.

Opowieść mitologiczna wyjaśnia dlaczego ten korpulentny chłopczyk ma głowę słonia. Parwati poszła kąpać się do stawu i poprosiła synka,
by pilnował jej szat, ale kiedy zażywała kąpieli nadszedł zazdrosny Śiwa. Tak bardzo się zdenerwował widząc młodzika,
który ośmielił się podglądać boginię, że odciął mu głowę. Zrozpaczona Parwati poprosiła Śiwę o uratowanie synka. Śiwa nie miał takiej mocy,
by przywrócić chłopczykowi pełną postać, gdyż bogowie nie są cudotwórcami i czarodziejami, muszą podporządkować się podstawowym
prawom biologicznym. Śiwa obiecał, że przytwierdzi głowę pierwszej istoty, jaka wyjdzie z lasu — to był słoń.

Ganeśa nie jest synem Śiwy i Parwati.

Jest synem Parwati. Bogini, nie mogąc doczekać się aktu zapłodnienia przez Śiwę, ulepiła go z woskowiny usznej i tchnęła weń życie.
Synem Śiwy jest Skanda, powstały tylko ze spermy, bez udziału kobiety.

Przedstawia się go jako miłego tłuściocha o okrągłym, wzbudzającym zaufanie brzuszku, siedzącego na różowym kwiecie lotosu,
na huśtawce lub tronie. W dolnej lewej ręce zawsze trzyma miseczkę z ladu — są to słodkie kulki z cukru i mąki ryżowej,
którym kurkuma nadaje kolor żółty, prawą ręką czyni gest opieki i pozdrowienia. W górnych rękach trzyma toporek i szpicrutę na słonia
.

Ganeśa pomaga dziś dzieciom uczyć się pisać, czytać, klikać na komputerze i układać pierwsze programy komputerowe.
Jest nie tylko opiekunem dzieci, ale przekazuje im swoją radość życia, pozytywne myślenie i brak strachu przed usuwaniem przeszkód
(usuwa u dzieci przeszkodę strachu przed strachem), a także buduje pozytywny obraz świata i zaufanie do życia.

W filozofii, Ganeśa symbolizuje jedność człowieka z całym kosmosem — przez jego kręgosłup przebiega oś świata
i przedstawia on widzialną formę Zasady wszechświata.

Duże uszy służą do słuchania, trąba zamyka usta, by mówić niewiele, małe oczy symbolizują patrzenie na świat najbliższy, ten,
w którym żyjemy. Okrągła kulka ladu, często umieszczana w trąbie, oznacza umiejętność szybkiego znajdowania, „namacania”
dobrych małych rzeczy dla siebie w najbliższym otoczeniu. Postać szczurka symbolizuje zwrócenie uwagi
na rzeczy drobne, pozornie banalne, gdyż one mogą również czegoś nauczyć, także na osoby nie wyróżniające się,
gdyż mają nam zawsze coś do powiedzenia.

 

Kryształ Górski
Kamień-neutralizator. Zobojętnia szkodliwe promieniowanie, wspomaga leczenie guzów
nowotworowych i ciężkich przeziębień.
Zobojętnia szkodliwe promieniowanie, wspomaga leczenie guzów

nowotworowych i ciężkich przeziębień.
Miedź i srebro wzmacniają jego działanie.

Zwalcza krwotoki, reumatyzm, bolesne miesiączki, napięcia nerwowe, angina.
Używa się go przy chorobach tarczycy i zawrotach głowy.
Działa jako odpromiennik.

Od dawien dawna jest on symbolem światła duchowego
i docierającej do naszych umysłów prawdy.
Oznacza on samooświecenie, doskonałą intuicję i pasywny aspekt woli ludzkiej. To symbol duchowej czystości,
jasności, jedności przeciwieństw oraz prawdy w wyższym planie mentalnym bytu.
Wybierając właściwy dla nas kryształ, należy się kierować wyłącznie własną intuicją. Ważne, aby wyłączyć przy wyborze intelekt.
Pozwala odnaleźć spokój, niweluje stres. Na duszę działa otrzeźwiająco, gdyż dusza często kręci się w kółko.
Uwalnia od ambiwalentnych emocji. Ducha nastawia na konkretny cel. Pozwala skupić się na tym,
co jest dla nas naprawdę ważne w dalszym rozwoju duchowym. Wzmacnia wglądy duchowe,
wpiera klarowne myślenie i pomaga w przezwyciężaniu obaw.
Kryształ Górski wspomaga zrozumienie rzeczy istotnych i daje poczucie sprawiedliwości,
chroniąc przed intrygami i fałszywymi radami.