Twój koszyk

Koszyk jest pusty

Bezpłatna dostawa!

UWAGA !!!!
BEZPŁATNA przesyłka (Poczta Polska - PRIORYTET Wartościowy, Ubezpieczony) przy zakupach powyżej 400 PLN .

Płatności

Miło nam Państwa poinformować o wprowadzeniu nowej usługi płatności PAYPAL. Dzięki temu w naszym sklepie jest możliwa płatność wybraną kartą kredytową:
Płatności karta kredytową

Newsletter

ZAPISZ SIĘ, dzieki temu bedziesz otrzymywać najszybciej wiadomości o wszelkich PROMOCJACH CENOWYCH w naszym sklepie.

Reklamacje i zwroty.

 

1.   ZWROT TOWARU patrz ODSTAPIENIE OD UMOWY .
 Działamy zgodnie z polskim prawem dla sklepów sprzedaży wysyłkowej Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki. W takim wypadku sprzedający zobowiązuje się do zwrotu pełnej ceny wyrobu oraz najtańszego oferowanego przez sklep kosztu dostawy czyli list polecony ekonomiczny. Zwrot nastąpi NATYCHAMIAST najczesciej tego samego dnia  w którym  otrzymamy z powrotem produkt, za pomocą przelewu na rachunek wskazany przez kupującego w mailu . Zwracany towar nie może nosić śladów używania lub uszkodzenia, musi posiadać oryginalne opakowanie. Towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym, przesyłką poleconą oraz zadbać o prawidłowe zabezpieczenie przesyłki zarówno opakowania , jak i wewnątrz pudełka , aby biżuteria nie uderzała o pudełko nie latała wewnątrz  (wystarczy folia  bąbelkowa lub nawet papier ) .

Przede wszystkim najpierw nalezy poinformować nas o tym mailowo pod  adresem mailowym kontakt@ethnicsun.com.pl

 
Nastepnie zwrot nalezy odesłać na adres

Ethnic Sun

Ul.Sulmin 104
83-331 Przyjaźń  
 

2.   REKLAMACJA  
Na wszystkie towary w sklepie Ethnic Sun Agnieszka Maj-Syguła  gwarancji udziela właściciel Agnieszka Maj-Syguła. Termin gwarancji wynosi 1 rok licząc od dnia odbioru przez kupującego rzeczy.

 W razie stwierdzenia przez Kupującego wad w produkcie po otrzymaniu przesyłki, jest on zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie naszą firmę w formie pisemnej (e-mail na adres  kontakt@ethnicsun.com.pl

 ) lub telefonicznie pon-pt 8.00-16.00 (58 307 31 30 lub 602 647 634). Zwrot następuje przez odesłanie towaru na adres naszej firmy , widoczny na paragonie fiskalnym. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem . Do odsyłanego produktu prosimy dołączyć rachunek fiskalny   oraz krótki opis powodu reklamacji (mozna skorzystać z protokółu  reklamacji ). Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 2 dni roboczych od wpłynięcia wniosku z kwestionowanym towarem.

4.    W razie uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa lub wymiana nie będą możliwe, sklep zwróci kupującemu równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny towar za tę samą cenę - do wyboru przez kupującego, tak aby był on w pełni zadowolony.

5.    Nie będą uwzględniane reklamacje z powodu 
- niewłaściwego użytkowania biżuterii lub jej konserwacji, 
- różnic w kolorystyce wyrobów, które wynikają z ustawień monitora kupującego.

6. UWAGA WAŻNE USZKODZENIE PRZESYŁKI : W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w uszkodzona, należy spisać w obecności listonosza kuriera protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) Nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze z nami telefonicznie (58) 307 31 30 lub 602 647 634 .

Protokół reklamacyjny jest podstawą do uruchomienia procedury reklamacyjnej wobec poczty lub firmy kurierskiej , tylko na jego podstawie możemy zacząć działać i przyjąć Państwa reklamację .

UWAGA PONIŻEJ  SĄ  UMIESZCZONE FORMULARZE  ZWROTU ORAZ REKLAMACJI DO POBRANIA 

Formularz reklamacji:
plik PDF (pobierz) ,plik DOC (pobierz)